Saturday, October 22, 2016

Dag Handel Strategieë Vir Beginners - Gevorderde Handelaars

Dag handel strategieë vir beginners 038; Gevorderde Handelaars Die meeste dag handel strategieë hoef te kyk na die mark die manier waarop hulle moet nie. ten einde regtig geld te maak in die aandelemark en doen baie goed daar is 'n paar dinge wat jy moet oorweeg; risikobestuur, winste, en 'n goeie dag handel strategie wat die meeste van die tyd wen. Daar Arent enige strategieë daar buite wat die hele tyd te wen. Ek deel my persoonlike dag handel resultate via my dag handel webwerf, TheDayTradingAcademy. Ek hou dinge so eenvoudig as moontlik kan jy die baie belangrik om te verstaan ​​hoe die mark werk en hoe dit beweeg die manier waarop dit doen. Dit is nie oor aanwysers, dit is nie oor fancy kleure, dit is nie oor 'n outomatiese plot aanwysers. As jy verstaan ​​hoe die mark werk en werklik in staat is om geïnteresseerd in hoe die mark beweeg wanneer jy in staat is om dag handel en toe byna elke dag. Daar is 'n paar dele van my dag handel strategie: Handel streng termynmark Handel Slegs twee markte E-mini SP 500 Ru-olie Slegs kyk na twee kaarte 3 Indicators (ja dis dit) Doel: Om winsgewend alledaagse wees Toe ek eers begin handel het ek 'n sagteware program wat oor $ 7000 begroot. Min het ek geweet dat alles wat binne daardie sagteware program wat ek kon kry aanlyn gratis. Ek het begin om mense via die Dag Trading Akademie, want ek wou deursigtig oor die dag handel en wat jy werklik nodig het om dag handel te wees. As jy die hierdie dwaal handelaar webwerf kan sien. Ek reis regoor die wêreld en ondersteun my deur die dag handel. Dit is nie so hard as wat mense dink dit is maar jy moet fokus en maak seker dat jy sit in die werk ten einde suksesvol te wees. As jy oorweeg om begin dag handel Ek beveel aan jy check out my Dag Trading Akademie se webtuiste by TheDayTradingAcademy en teken vir my gratis e-pos nuusbrief hieronder: Ek gebruik 'n kombinasie van twee verskillende sagteware platforms, handel stasie en Ninja handelaar, en ook 'n ander aanwysers wat ek die mees suksesvolle oor die jare gevind het, die idee was om te probeer en neem weg al die geraas, of vullis as jy wil. Ek het alles wat ek het om blootgestel in my 10 jaar loopbaan geneem, gestroop al die fancy kleure en gemaak alles so eenvoudig as moontlik ten einde aandag te skenk aan whats belangrik wat die mark. Ons handel die mark nie aanwysers.


No comments:

Post a Comment