Thursday, October 27, 2016

Emini Trading Videos

Emini Trading Videos David Marsh My naam is David Marsh en ek het 'n dag handelaar vir meer as 15 jaar. Terug in 2007, ek die eerste keer aanlyn en verkoop my Merk Trader Dag Trading Kursus. Dit was so 'n sukses dat ons moes die aantal studente beperk en uiteindelik sy verkoop aan die publiek te staak in 2012. Dit verleen my tyd om te fokus op die ontwikkeling (en lewendige onderrig) van die nuwe strategie Ek bekendstelling aan jou vandag, Die ETS Power Trading System. Ek eerlik glo dit is 'n groot inhoud op 'n groot waarde. Die metodes Ek sal julle onderrig vir niemand is en jy sal die gereedskap en tegnieke wat nodig is om 'n suksesvolle dag handelaar wees leer. Gaan na ons ETS blog vir Live Video. op die ETS Power Trading System Wil jy meer inligting oor my ETS Power Trading System. Emini Futures Trading Hulpbronne Rig jou gedagtes Ek persoonlik gebruik hierdie Trading Mind sagteware byna elke dag. Dit is geskep deur Jake Bernstein. Dit bestaan ​​uit 8 tot 10 sessies, elke blywende sowat 10 minute. Al wat jy doen is om te luister na 'n sessie vir 8 minute per dag. Jy moet net 'n week doen dit 3 keer. Dit neem jou na 'n baie ontspanne toestand van die gees en vele jou brein met handel "plegtige verklarings". Dit het baie goed gewerk vir my en ek hoogs raai dit, selfs al is jy nie my Emini Trading Kursus koop. ForexFactory DISCLAIMER: Futures en opsies handel behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Die waardasie van termynkontrakte en opsies kan wissel, en, as gevolg daarvan, kan kliënte meer as hul oorspronklike belegging verloor. Die impak van seisoenale en geopolitieke gebeure is reeds opgeneem in markpryse. Die hoogs aged aard van termynkontrakte handel beteken dat klein markbewegings 'n groot impak op jou handel rekening sal hê en dit kan werk teen jou, wat lei tot groot verliese of kan work for you, wat lei tot groot winste. As die mark beweeg teen jou, kan jy 'n totale verlies van meer as die bedrag wat jy in jou rekening gedeponeer in stand te hou. Emini Kursus ® Kommentaar, resensies, en Getuigskrifte "Dankie vir die behoud van jou woord en jou verbintenis. Dit is skaars deesdae. Wel, ek dink ek kan jy nie op jou waarborg en terugbetaling, want ek is konsekwent een punt neem daagliks van hierdie mark. Nogmaals dankie vir al jou hulp . " "Ek is die handel vir meer as 'n jaar. Ek het 'n klomp geld spandeer in die handel onderwys, maar dit was nie totdat ek gevind Dawid se stelsel wat ek geleer hoe om handel te dryf vir daaglikse wins. Hy het my gedink 'n vaardigheid wat my lewe verander vir ewig. Danksy sy stelsel, ek weet kan my begeerte bedrag van inkomste het en by die huis bly om my kinders in te samel. sy steun was van onskatbare waarde vir die stelsel te leer en maak my daaglikse winste, maar wat ek waardeer die meeste was sy bereidwilligheid om te help en vrae te beantwoord op enige tyd. Dankie Dave vir 'n lewensveranderende vaardigheid. " "Dankie vir die voortsetting van ons te leer en te wys ons die pad. Jy is regtig 'n uitkoms." Dankie. Ted "Net 'n kliënt te werk, het ek al die handel WINSGEWENDE nou elke dag probeer ek pre-mark ure, nadat ek restudied n paar van jou materiaal. Ek het 1 punt per dag scalped en stadig beweeg in die sakeplan wat jy verskaf het." "Soos ek gesê het voordat ek ander mentors het probeer, maar niemand kom naby aan jou. Jy is numer een en twee is weg pad af die lys." Weereens dankie. Peter "Dave, Totaal vir die week $ 51,790.30, wat sê die ticktrader metodes nie werk nie." "David Marsh is iemand wat trots neem in sy produk en praktyke wat hy preek. Hy gaan bo en behalwe om te help sy studente leer hierdie metodes en ek glo werklik dit is 'n lewensveranderende vaardigheid wat hy leer. Die meeste ander programme / stelsels Ek gekoop einde op net dit nie, maar Dawid ondersteun sy studente en wil om te sien hulle die vlak van vryheid en sukses te bereik dat hierdie metode leer. Ek kan nie dink aan baie "guru's" wat gee jou 'n persoonlike telefoonnommer te bel wanneer jy hulp nodig het, maar Dawid doen. As jy 'n metode wat jy elke geleentheid om 'n mooi daaglikse inkomste Ek raai die Merk Trader maak sal gee te leer! " "Hi David, groot nag gisteraand. jou stelsel werk baie goed, het ek 6 reguit winsgewende dae gehad. die enigste keer in my tradaing 'n loopbaan. " Vriendelike groete, Nicholas Sutcliffe "Wou jy laat dit my 13de dag in 'n ry om 'n punt of meer. Nogmaals dankie vir jou hulp." "Hi David, Dit is my eerste dag handel. Wat 'n groot stelsel. Ek is meer as 3 punte. Ek mis selfs die eerste handel, wat die maklikste een was. Dankie en 'n groot dag. " Fritz Rudolf "Ek is baie dankbaar vir die ondersteuning wat jy al gee en ek wou hê jy moet weet hoeveel dit vir my beteken. Ek dink ek wil jou ook belê in my sukses :-) Dankie Meneer. Sê asseblief vir jou vrou en ander wat afhang van hoe baie ons waardeer dit deel jy met ons. " "Ek kan nie genoeg dankie sê vir jou leiding en help. Jy is 'n ware wonderlike mens! Selfs my man is 'n gelowige en het belangstelling geneem, en hy is 'n moeilike neut om te kraak :) Jy is meer as welkom om te post van my kommentaar. Ek kan nie glo die toewyding en ondersteuning wat jy vir jou studente. Dit is werklik verstommend! Sien uit daarna om te praat met jou gou. " "Nogmaals dankie vir jou hulp Dave. Jy is werklik 'n man wat omgee vir sy studente, en wil hê dat ons almal suksesvol. Ek is baie dankbaar ek jou natuurlik gekoop." Emini Trading Videos Oor Dawid Marsh E-pos David Marsh Dawid skryf vir EzineArticles Lees sy jongste artikel Hier is van 'n ervare Dag Trader. As jy dissipline, 'n rekenaar, die Internet, en 90 minute per dag, is jy gereed. David Marsh se Merk Trader Emini Dag Trading Kursus © Leer om dag handel eminis met my beproefde metode, die bosluis Trader & Reg ;, om ten minste 1 punt verdien 'n dag handel die SP 500 E mini termynmark. Ek glo werklik dat my e-mini handel strategieë is baie maklik om te leer. Trading is nie geskik vir elke individu en alle handel het risiko en 'n suksesvolle Emini handelaar moet jy die dissipline om die reëls te volg in besit wees. Jy kan die eminis handel van die huis of enige ander plek vir daardie matterwith geen Skool of klaskamer te besoek! Jy kan aan die gang in enkele ure neem aan jy het 'n basiese begrip van (futures) handel oor die algemeen wees. Hierdie begrip moet kaarte, aanwysers, kartering verskaffers en orde plasing, byvoorbeeld omvat. Ten minste, moet jy 'n basiese kennis van die markte het voor die aankoop van my loopbaan. Vir dié van julle wat dit nie doen nie, kan jy begin met Primer my beginnersmodules. Persoonlik, ek verruil vir 1 punt en stop vir die dag. Hoekom doen ek dit? Eenvoudige, handel vir inkomste is my goala konsekwent en konserwatiewe benadering tot die daaglikse inkomste. Ek handel op dieselfde manier elke dag. Ek hou daarvan om vroeg in die oggend gedoen word, so ek kan die tyd om die dinge wat ek wil doen nie het. Is nie tyd wat dit gaan alles oor regtig? Jy handel jou tyd vir 'n uurlikse loon werk 8 tot 12 uur per dag, 5 tot 6 dae 'n week, net om tuis moeg kom, gebombardeer met rekeninge, belas met take, en geen tyd vir jouself of jou familie. Dit hoef nie so te wees nie. nie vir die mense wat kies om 'n nuwe manier leer met behulp van my Emini Commodity Futures handel kursus. Wat gebeur as jy kan "werk" 30-90 minute per dag handel die e-mini markte? Handel met dissipline en my tyd getoets metode vir die doel van die opwekking van 'n daaglikse inkomste en dan stop vir die dag? Daytrading die Emini termynmark is 'n goeie manier om dit te doen. Hoe het ek begin? Ek is altyd op soek na die heilige graal van Handel die een markaanwyser of strategie wat my fortuin sou maak. Na 'n paar jaar van trial and error, ek het geleer dat daar eintlik geen "geheime" in die handel of dag handel. Met 'n goeie stel reëls en dissipline, kan enigiemand suksesvol in die termynmark daytrading markte wees. Ek ontwikkel my eie handel metode, met sy eie stel reëls. Ek gedissiplineer myself aan dié reëls te volg, maak nie saak wat. Die finale uiteinde van my soeke: handel vir inkomste. Dit was die strategie waar ek bietjie stukke elke dag kon neem uit die mark om 'n bestaan ​​te maak. Ek het gesien wat gebeur in die mark elke dag en kan gebruik wat om inkomste te genereer. Na bestudering van al die tegniese ontleding en tegniese aanwysers, het ek besef dat slegs 2 aanwysers nodig is om suksesvol te handel elke verhandelingsdag. Hierdie aanwysers, 'n vennootskap met gesonde handel reëls, het my al wat ek ooit nodig is om geld te maak daytrading die Emini Futures markte gegee. Dis nou eers, wat so vol vertroue in my metode, kennis dat ek besluit om my e mini handel geheime en strategieë met jou te deel; Hoewel daar is regtig geen "geheime" daar buite. Wat jy nodig het om te doen. Die belangrikste ding wat jy moet hê is dissipline. Dissipline en my Merk Trader Dag Trading Kursus © ;. Dissipline tesame met Merk Trader se beproefde strategieë is gelyk aan die potensiaal vir goeie resultate en 'n goeie manier om 'n daaglikse inkomste te maak. My Emini strategieë lewens verander! Soos reeds genoem, die dag handel die eminis behels risiko. Trading is nie 'n maklike poging en nie te neem praktyk en dissipline! Sodra jy bemeester die bosluis Trader metodes wat jy het die gereedskap wat nodig is om die eminis alledaagse handel! Ons dag handel kursus is alles oor handel vir Inkomste ® ons nie handel te dryf net om handel te dryf. Weereens, my methodand al handel systemsrequires dissipline. Toe ek my metodes handel, ek handel vir inkomste. So ek verruil vir 1 punt van wins per dag. Die meeste dae, my Emini handel stelsel bereik daardie punt in minder as 30 minute. Natuurlik, het ons neem verloor ambagte. Verloor ambagte is deel van die saak dit is waarom dissipline en 'n sterk stel reëls is so belangrik. Sommige dae het ek ook handel die middagsessie en streef na 'n ander punt wins te maak. Maar een punt per dag, in my mening, is 'n baie mooi lewe en ek is tevrede met een punt per dag! Saam met my en sien vir jouself as ons ambagte noem in reële tyd in die lid se enigste Trading Kamer! Grafiek deur NinjaTrader Klik om te vergroot. Die vraag is eenvoudig: As jy bemeester die bosluis Trader metodes, sou dit nie lekker wees om wakker te word en maak 'n vinnige punt elk oggend en dan die beskikbare tyd om te gaan oor die res van jou dag? Jy sal leer om die beste tye van die dag om handel te dryf en wanneer om te bly. Jy sal 'n baie oor dissipline en reëls, en hoe om vas te hou met hulle te leer. Ons leer jou hoe ons handel ons stelsel om 1 punt punt per dag verdien! Onthou, Futures Trading is nie vir almal nie. Maar as jy die tyd neem en maak die verbintenis tot leer en oefen ons dag handel courseyou kan potensieel verdien 'n groot deel van die geld dag handel die e mini markte! Teen hierdie tyd behoort dit duidelik dat ek verruil vir 'n daaglikse inkomste wees. Niks meer, niks minder nie. 1 punt per dag is genoeg vir my om 'n lekker lewe te maak. Die besluit van hoeveel om handel te dryf vir lê egter binne. Sommige gaan vir lessSome gaan vir meer! Natuurlik moet jy die werklike verwagtinge het. 1 punt is 'n waardige daaglikse doelwit. Sommige dae is dit kan 'n baie meer te maak. Sommige dae is dit kan ook meer so goed verloor. As jy jou wins doelwitte te samel jy op meer risiko. Een van die belangrikste dinge wat ek leer in my loopbaan is hoe om te herstel van die verlies van ambagte! Soos ons bespreek alreadytrading is nie maklik nie en verloor ambagte is deel van die besigheid. In teenstelling met ander handel stelsels availablewe leer jy hoe om te herstel van 'n verlore handel! Die vermoë om te herstel van 'n verlore handel beste kenmerk 'n handelaar se. Ons leer jou in ons Emini natuurlik hoe om te herstel van die verlies van ambagte! Persoonlik, ek is bly ek hoef nie te staar in my rekenaar monitor die hele dag. Dit is nie te sê dat ek nie (glo my ek het)! Maar 'n mens lekker maklike punt in die morningwhich is gewoonlik die eerste 30 minute van die opening klok! En ek kan gedoen word vir die dag.


No comments:

Post a Comment